Niezbędne cechy wizytówki

Funkcjonowanie firmy bez wizytówek wydaje się być dzisiaj niemożliwe. A na pewno bardzo utrudnione. Zamawiając wizytówki w drukarni, trzeba pamiętać, że muszą one charakteryzować się określonymi cechami. Tylko wtedy naprawdę dobrze spełnią swoją rolę. Jakie powinny być idealne wizytówki?
 wizytowka-firmowa
Czytelne
Dobra wizytówka musi być przede wszystkim czytelna i przejrzysta. Lepiej umieścić na niej mniej informacji niż stawiać na ich ogromną ilość. W konsekwencji wizytówka mogłaby bowiem sprawiać wrażenie chaotycznej, nieczytelnej, wręcz zamazanej. Na taką wizytówkę żaden klient nie będzie chciał nawet spojrzeć. Wszystkie elementy muszą być rozsądnie rozmieszczone.
 
Informacje
Dobra wizytówka zawiera przede wszystkim dane kontaktowe albo bezpośrednio do danego pracownika, albo firmy. Istotny jest adres, telefon oraz e – mail, z którego dzisiaj korzysta coraz więcej osób. Jeżeli firma znajduje się w miejscu, w które ciężko trafić, warto postawić również na malutką mapkę dojazdu – ułatwi to klientom życie.
 
Format
Dobra wizytówka musi zmieścić się w portfelu. Nie warto stawiać na te przykuwające uwagę swoją wielkością. Chyba że naszym celem jest zwrócenie uwagi klienta i pokazanie, że jesteśmy firmą oryginalną i niecodzienną.
 
Dobry papier
Trzeba pamiętać, że wizytówka świadczy o jej właścicielu. Im lepiej się prezentuje, tym korzystniej przez klientów postrzegana jest firma. Warto postawić więc na dobrej jakości papier i druk, co zapewni wizytówce ładny wygląd. Chcąc zrobić na swoich klientach wrażenie, nie należy w tym względzie oszczędzać.